måndagen den 4:e februari 2013

Men ÅÅÅÅHHHH!


Alltså det här med semester!
Det är likadant varje år. Förhoppningarna och förväntningarna är galet höga. Jag vill hitta det perfekta stället att tillbringa min semester på tillsammans med min perfekta familj, i det perfekta vädret slickandes på den perfekta glassen medans jag doppar tårna i det perfekt tempererade vattnet.
Jag letar efter den ultimata flygrutten som tar mig till det där fantastiska huset som har både grill, pool och ändå ligger mitt i den pittoreska byn som är full av mysiga uteserveringar där kan kan smutta på mitt glas rosévin medans jag fotflörtar med min man med mina brunbrända fötter som precis fått sig en underbar pedikyr. Ja och sonen är en bit bort vid fontänen där han samtalar med en supersöt tjej. Han tittar på mig och gör tummen upp och ler mot mig utan att flickan ser.
Sen tar jag in den absolut godaste maträtt som jag någonsin ätit. Och så här fortsätter det.
Dagarna, dagarna, dagarna.

Och självklart är hela resan i stort sett gratis.





3 kommentarer:

  1. Låter som en toppensemester!! :)

    SvaraRadera
  2. haha ja jag vet.
    Jag är likadan. säkert den där kreativa sidan av oss två :)
    Och du. jag följer gärna med på resan!

    och jag svarade inne hos mig:


    ja du ser.
    Varför jag tycker om dig så mycket.
    Varför jag så gärna lyssnar på dig.
    För du är så gammal vännen.
    haha nej för att du är så klok. ärlig. bra.

    Tack snälla för de stärkande orden.
    Och ja det blir väl bra till slut.. men att vara kreativ-- är fasiken inte alltid så enkelt ;)

    SvaraRadera
  3. Den resan vill jag också hitta! Säg till när du hittar den:) Vilket fint fynd du gjorde i förra inlägget!Det känns alltid svårt att ta foto på sig själv, men det är väldigt inspirerande att titta på andra tycker jag och de ser ju toppen ut! Kram Nilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...