tisdagen den 26:e februari 2013

Lite färg.


Det sägs att man ska bli pigg av färg så jag tänkte att det kan vara en bra idé att tillsätta en klick i badrummet, som ju är det rum där man liksom vaknar till. Behöver ta till alla knep för att kicka igång min trötta kropp.
Jag är urkass på att uppdatera, jag vet, men ibland är det så. Lite energi har jag haft ändå. Håller på och småfixar lite här hemma. Känns lite kul igen.
Ni får se så fort jag är hemma när solen lyser.
Nu ska jag försöka boka en sommarresa.
Trevlig kväll.



2 kommentarer:

  1. Tack för hälsningen hos mig! Ja, glasbord kan ju kännas vågat med barn... våra är stora nu, så det funkar hos oss ;)
    Så fint i badrummet!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. så snyggt!!!
    Jag måste ju komma förbi snart... och se ditt home "live"
    Jag pratar med mannen.. och vi vill vill vill.

    Det är ju bara det här med vårt nystartade.. hmm.. kollar lite till.

    KRAM!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...