söndag 20 januari 2013

Härlig söndag!



Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag men det blev bra ändå. Jag hade ingen lust att sitta hemma idag så jag tog en tripp till Stockholm, själv men det blev riktigt bra. Jag gillar ju att strosa runt själv. Jag kan ju tom åka på semester själv. Jag tycker det är super skönt att kunna styra och ställa och då är det ju faktiskt ganska bra när den enda som kan opponera sig är jag själv.
Tog med mig kameran men helt ärligt, någon fotograf är jag inte. Förstår inte hur alla andra får till så förbaskat bra kort hela tiden men… jag har ju bestämt att jag inte ska ha prestationsångest så nu släpper vi det och går vidare.
Hamnade som jag brukar på mina strospromenader på en konstutställning. Kikade in lite snabbt och fastnade för dessa.
Erik Wildemark (tror jag) att konstnären hette.
Väl hemma blev det middag på restaurang med lilla familjen och sen en lång varm dusch. Skönt slut på en mycket trevlig helg.
Hoppas ni haft det bra också.






2 kommentarer:

  1. men vad mysigt!
    Och ja Stockholm.. jag gillart!
    Nästa gång kanske vi kan ta en dag tillsammans.
    Även om du gillar att strosa själv.. .)

    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart vi ska strosa tillsammans! Tror nog det blir en tripp neråt landet ganska snart, då ringer jag! Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...